Usein kysyttyä


Mihin aikaan hotellihuoneen saa käyttöön ja milloin huone pitää luovuttaa?

Sisäänkirjautuminen on klo 14.00 alkaen, kun varaus on tehty suoraan hotelliin (hotellin kotisivuilta, sähköpostitse tai puhelimitse). Sisäänkirjautuminen on klo 15.00 alkaen, kun varaus on tehty jotakin muuta kautta tai kun kyse on ryhmävarauksesta. Huoneen luovutus on klo 11.00 mennessä lähtöpäivänä. Mikäli haluat varmistaa, että saat huoneen käyttöösi heti aamusta, varaus on tehtävä jo edelliseksi yöksi.

Mitkä maksutavat ovat käytössä?

Voit maksaa paikan päällä maksukortilla eli Visa Debit-, Visa Credit-, Mastercard Debit-, Mastercard Credit-, Visa Electron-, Maestro-, American Express- tai Diners Club -kortilla.
Tällä hetkellä emme ota vastaan käteistä.

Saako huoneeseen lisävuoteen ja/tai vauvan sängyn ja mitä maksaa?

Lisävuoteita ja lasten sänkyjä saa sijoitettua vain osaan huoneluokista ja niiden saatavuus ja hinta tulee varmistaa myyntipalvelusta tai vastaanotosta hyvissä ajoin ennen saapumispäivää.


Voiko hotelliin tuoda lemmikkejä?

Lemmikit ovat tervetulleita Hotel Fjalariin, mutta lemmikkihuoneita on rajoitetusti. Superior ja deluxe huoneluokissa emme valitettavasti voi majoittaa lemmikeitä.
Lemmikkihuoneista veloitetaan 15.00€/yö lisämaksu siivouskuluja. Muistathan ilmoittaa lemmikistäsi jo varausvaiheessa, varauksen voit tehdä vain suoraan hotellista tai kotisivujemme varausjärjestelmän kautta. Lemmikkiä ei saa jättää yksin hotellihuoneeseen. Vastuu lemmikin mahdollisesti aiheuttamista vahingoista tai lisäsiivouskuluista on lemmikin kanssa majoittuvalla vieraalla.


Onko hotellissa internetyhteys?

Huoneissa ja kaikissa yleisissä tiloissa on ilmainen, langaton internetyhteys.

Mihin aikaan aamiainen on tarjolla?

Useimpiin huonehintoihin sisältyy runsas hotelliaamiainen. Buffet-aamiainen on tarjolla ravintolassamme arkisin maanantaista perjantaihin klo 07.00-10.00, lauantaisin, sunnuntaisin sekä pyhäpäivisin klo 08.00-10.00. Pienet poikkeukset mahdollisia.
Hotelliaamiaiselle ovat tervetulleita myös ei majoittujat, mutta ilmoitathan siitä hotellin vastaanottoon etukäteen, viimeistään päivää ennen tuloa. Aamupalan hinta on 15€/hlö.

Onko hotellissa esteettömiä hotellihuoneita?

Hotellissamme ei valitettavasti ole täysin esteettömiä hotellihuoneita eikä huoneita joissa olisi inva-wc. Mikäli haluat tarkempaa tietoa huoneiden esteettömyydestä, olethan yhteydessä vastaanottoomme.


Onko hotellihuoneissa ilmastointia / viilennystä?

Superior huoneessa on ilmalämpöpumppu. Osassa standard kahden hengen huoneissa ja yhden hengen huoneissa on viilentävä ilmalämpöpumppu.


Onko hotellissa ravintolaa?

Hotellissamme ei valitettavasti ole omaa ravintolaa, mutta Salo tarjoaa monia erinomaisia ruokailuvaihtoehtoja keskustassa tai lähistöllä. Tässä muutamia suosituksiamme:
Ravintola Kastu (n. 2 km) – tyylikäs ja suosittu keskustassa,
Ravintola Musine (n. 2 km) – moderni ja tunnelmallinen,
Rikalan Krouvi (n. 4 km) – tunnelmallinen avotuliravintola hieman keskustan ulkopuolella


Viivyn pidempään ja etsin huonetta keittiöllä tai huoneistoa

Hotel Fjalar tarjoaa joustavia vaihtoehtoja pidempiaikaiseen majoitukseen:

  • Minikeittiölliset huoneet hotellissa: Osassa huoneista on pieni keittiövarustus, johon kuuluu mm. keittolevy, mikroaaltouuni, jääkaappi, vedenkeitin sekä perusastiasto – kätevä vaihtoehto, jos haluat valmistaa ruokaa itse.

  • Kalustetut kaupunkiasunnot: Tarjoamme myös erillisiä kalustettuja asuntoja Salon keskustan alueella. Nämä yksiöt ja kaksiot sopivat erityisen hyvin pidempään oleskeluun, ja niissä on täysin varusteltu keittiö, sauna, pyykinpesukone ja oma rauha – kuin toinen koti.

Pyydä meiltä räätälöity tarjous, niin etsimme juuri sinulle sopivan vaihtoehdon!

Onko hotellissa sauna ja milloin se on auki?

Kyllä – Hotel Fjalarissa on viihtyisä ja rauhallinen sauna, jossa voit rentoutua päivän päätteeksi. Sauna on maksutta vieraidemme käytössä maanantaista lauantaihin klo 19.00–21.30.
Saunan yhteydessä on myös pieni uima-allas, jossa voi vilvoitella löylyjen lomassa.

Minulla on erikoisruokavalio - löytyykö aamupalalta minulle sopivaa syötävää?

Kyllä, huomioimme mielellämme erikoisruokavaliot, kuten gluteenittoman, laktoosittoman tai kasvisruokavalion.
Jotta voimme varmistaa, että aamiaispöydästä löytyy sinulle sopivia vaihtoehtoja, pyydämme ilmoittamaan erikoisruokavaliosta jo varauksen yhteydessä tai viimeistään sisäänkirjautumisen yhteydessä. Näin ehdimme varautua tarpeisiisi mahdollisimman hyvin.